PAVIONE, ENRICA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.068
NA - Nord America 2.982
AS - Asia 719
SA - Sud America 26
AF - Africa 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
OC - Oceania 7
Totale 7.826
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.974
IT - Italia 2.614
UA - Ucraina 524
TR - Turchia 354
SE - Svezia 280
CN - Cina 175
IE - Irlanda 173
VN - Vietnam 151
DE - Germania 134
FI - Finlandia 107
GB - Regno Unito 77
FR - Francia 73
BE - Belgio 22
ES - Italia 15
ZA - Sudafrica 13
IN - India 10
EU - Europa 9
BR - Brasile 8
EC - Ecuador 7
PT - Portogallo 7
RO - Romania 7
AT - Austria 6
CH - Svizzera 5
NL - Olanda 5
PE - Perù 5
PL - Polonia 5
DK - Danimarca 4
ID - Indonesia 4
MY - Malesia 4
NZ - Nuova Zelanda 4
PK - Pakistan 4
AU - Australia 3
CA - Canada 3
HK - Hong Kong 3
MX - Messico 3
PH - Filippine 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AR - Argentina 2
BD - Bangladesh 2
CL - Cile 2
HR - Croazia 2
IL - Israele 2
IS - Islanda 2
JP - Giappone 2
NO - Norvegia 2
PA - Panama 2
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
CO - Colombia 1
EG - Egitto 1
HU - Ungheria 1
IR - Iran 1
KE - Kenya 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LT - Lituania 1
RS - Serbia 1
SG - Singapore 1
Totale 7.826
Città #
Milan 1.305
Jacksonville 411
Chandler 383
Fairfield 211
Woodbridge 181
Dublin 173
Nyköping 158
Ashburn 156
Princeton 155
Houston 141
Dearborn 139
Izmir 136
Ann Arbor 134
Wilmington 131
Rome 121
Como 103
Dong Ket 87
Seattle 78
Cambridge 73
Beijing 49
San Mateo 43
Ogden 27
Ponte Lambro 27
Kocaeli 24
Nanjing 23
Redwood City 22
Los Angeles 21
Naples 18
San Diego 18
Boardman 15
Brussels 15
Paderno Dugnano 14
Segrate 14
Bologna 13
Fuzhou 13
Hefei 13
Redmond 12
Verona 12
Johannesburg 11
Monza 11
Bari 10
Columbus 10
Washington 10
Cattolica 9
Düsseldorf 9
Kunming 9
Turin 9
Brugherio 8
London 8
Povegliano 8
Trieste 8
Auburn Hills 7
Cernobbio 7
Desio 7
Florence 7
Jinan 7
Quito 7
San Francisco 7
Treviglio 7
Vigevano 7
Belluno 6
Bergamo 6
Busto Arsizio 6
Cagliari 6
Dallas 6
Incisa 6
Palermo 6
Pavia 6
San Giuliano 6
Vienna 6
Vimercate 6
Avigliano 5
Berlin 5
Casalnoceto 5
Nanchang 5
Nardò 5
Norwalk 5
Pomezia 5
Barcelona 4
Bry-sur-Marne 4
Chengdu 4
Helsinki 4
Istanbul 4
Pantigliate 4
Philadelphia 4
Santo André 4
Tombolo 4
Trento 4
Trujillo 4
Venice 4
Verdello 4
Walton-on-the-naze 4
Zhengzhou 4
Alexandria 3
Azcapotzalco 3
Bengaluru 3
Bielany Wroclawskie 3
Carpi 3
Ceriano Laghetto 3
Chicago 3
Totale 5.034
Nome #
Turismo sostenibile e valorizzazione del territorio. Sfide e opportunità di sviluppo del cicloturismo in Italia 321
Trends in the Fashion Industry. The Perception of Sustainability and Circular Economy: A Gender/Generation Quantitative Approach 225
Certified Benefit Corporations as a new way to make sustainable business: The Italian example 208
Cycle Tourism as a Driver for the Sustainable Development of Little-Known or Remote Territories: The Experience of the Apennine Regions of Northern Italy 198
Le determinanti della distanza psichica nell'internazionalizzazione delle imprese del lusso: ruolo e strategie di intervento del Comité Colbert in Francia 177
Sustainable Development and Social Market Economy to Promote a Culture of Peace 161
Sustainable Consumption in the Luxury Industry: Towards a New Paradigm in the China’s High-end Demand? 154
Communicate with Consumers in the Retail Shop 151
The valorisation of “slow territories” through the development of sustainable and experiential tourism 144
“ALBERGO DIFFUSO” MODEL FOR THE ANALYSIS OF CUSTOMER SATISFACTION 134
The Role of “Slow Territories” in the Development of Sustainable Tourism 128
Emerging Competitive Strategies in the Global Luxury Industry in the Perspective of Sustainable Development: the Case of Kering Group 127
Foundations in the European Union Countries: Size and Operating Profile 118
The Role of “Slow Territories” in the Development of Sustainable Tourism 116
Elisabetta per rivitalizzare il management. 112
Italian wine sustainability: new trends in consumer behaviors for the millennial generation 112
Expo 2015 and Development of Slow Tourism: Are the Tourism Product Clubs in the Territory of Varese Successful? 108
IL SISTEMA SANITARIO OLANDESE. STRUTTURA E INNOVAZIONE ORGANIZZATIVA 107
Responsible and Sustainable Luxury in the Global Market: New Emerging Strategies in the Luxury Sector 106
Cycle tourism as a form of sustainable tourism: the importance of a policy for its enhancement 106
Distretti industriali e cluster tecnologici: strategie emergenti di valorizzazione della ricerca e dell'innovazione 105
L’associazionismo commerciale 102
The Innovation in the Pharmaceutical Sector: the Role of the Framework Programmes in the Financing of Innovative Projects 102
Emerging Competitive Strategies in the Luxury Sector: Exploiting the Mass Market vs Refocusing on the High-End Segment 102
Lo sviluppo della qualità nel servizio pubblico. Gli strumenti ed i progetti avviati 101
L'impresa come istituzione in un nuovo ordine fondato sull'economia sociale di mercato 101
Strategic CSR and sustainability in the luxury industry as a driver of corporate reputation 101
Il franchising come strumento di internazionalizzazione 100
Evolution of tourism demand and development of sustainable tourism: what impact on tourist destinations? 100
Comunicare l’Esperienza del Vino Attraverso il Family Business 99
I differenti significati di sostenibilità per le aziende del lusso e della moda: case studies a confronto 95
I SERVIZI ALLE IMPRESE: UN INQUADRAMENTO TEORICO. I SERVIZI ALLE IMPRESE NEL CONTESTO INTERNAZIONALE E NAZIONALE: UN APPROFONDIMENTO DEL CASO PAVESE 94
La distanza psichica nelle strategie di internazionalizzazione delle imprese. Da vincolo all’espansione internazionale a opportunità competitiva 94
Social Market Economy and New Enterprise Models 92
Franchising in Italy: Trends and Development 91
International Franchising in Italy: Trends and Perspectives 91
Le strategie pubbliche per il rilancio dell'innovazione nei sistemi territoriali: il caso del Piemonte 91
Benefit companies in Italy: development perspectives and evaluation standards 91
L’impresa commerciale come impresa di servizi 90
Technological Clusters as a Tool of an Industrial Policy Based on Innovation; Opportunities and Challenges for Developing Innovation Clusters in Georgia within the Framework of the European Industrial Policy and the Eastern Partnership Programme 89
La spesa per riabilitazione in Italia 89
THE ROLE OF NON PROFIT ORGANISATIONS IN THE DUTCH WELFARE SYSTEM 87
Umanesimo manageriale: le buone pratiche 87
Smart industry e sviluppo sostenibile, imprese intelligenti e SDGs 2030 86
Franchising in Italy: Trends and Development 84
I cluster tecnologici in Europa: forme innovative di partnership pubblico-privato a sostegno dell'innovazione 84
L’EVOLUZIONE DEI RAPPORTI TRA INDUSTRIA E DISTRIBUZIONE 83
Orientamento strategico, logiche reticolari e vocazione all'internazionalizzazione delle Pmi varesine del settore della meccanica 82
I cluster tecnologici nel campo pharma-biotech: esperienze internazionali a confronto 82
PROSPETTIVE DI SVILUPPO DI UN SISTEMA DI FINANZIAMENTO A PRESTAZIONE PER LE STRUTTURE RIABILITATIVE: IL CASO ITALIANO 81
L'impatto delle biotecnologie sulla struttura del settore farmaceutico: verso nuove forme di impresa 81
La distanza psichica nel processo di elaborazione strategica dell'impresa 81
Economia sociale di mercato e nuovi rapporti pubblico-privato nell'esperienza europea 79
A Worldwide Overview of the Wellness Economy Market: The Technogym and Peloton Case Studies 79
Profili di gestione e di economicità delle imprese sociali 78
DEMENTIA TOURISM AS AN OPPORTUNITY FOR DESTINATION REJUVENATION: SIMPLY A SUPPLY SIDE OFFER OR A NEED FOR PEOPLE WITH DEMENTIA AND THEIR CAREGIVERS? 78
Economia sociale di mercato e nuovi rapporti di partenariato pubblico-privato: l'esperienza dell'iniziativa per le medicine innovative (IMI) ed il coinvolgimento dell'Agenzia Europea dei Medicinali 77
Europe 72
Distretti tecnologici e politiche per l'innovazione. L'esperienza francese dei poles de compétitivité 72
Corporate Governance in the Football Industry: The Italian Case 72
Il modello distrettuale manifatturiero: limiti emergenti e prospettive di rilancio 70
Lo sviluppo dei cluster tecnologici nel campo delle biotecnologie: modelli strategici innovativi a confronto 69
I fattori di discontinuità del contesto competitivo: società della conoscenza e ruolo della ricerca e dell'innovazione 69
The impact of COVID-19 in the fashion industry: a generation survey 69
Health Care Systems in Belgium, Greece, Luxembourg, The Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Turkey 68
L'esperienza dei cluster tecnologici: spunti di riflessione per un nuovo modello di governance dei distretti manifatturieri 68
L’Economia Circolare nella Fashion Industry, Ridurre, Riciclare e Riutilizzare. Alcuni Esempi di Successo 68
Corporate Social Responsibility and Sustainability as Market Opportunities in the Luxury Sector 68
La spesa per riabilitazione negli Stati Uniti d'America 67
An Evaluation Model for the Effectiveness of the General Practitioner (GP) in the Italian Health Care System 67
Social Market Economy and New Enterprise Models 67
Evolutionary demand drivers and strategic re-positioning choices 66
The valorization of "slow territories" through the development of sustainable and experiential tourism 64
Il razionamento dell’assistenza sanitaria: analisi di alcune esperienze 63
Le peculiarità del settore farmaceutico e il finanziamento dei progetti innovativi attraverso i Programmi quadro: spunti di riflessione per l’Impresa Federale Europea 62
null 51
The Sharing economy: the problem of a shared definition 50
L’attività museale ai tempi del Virus SARS-CoV-2: strategie digitali per i musei 47
La sostenibilità nella vitivinicoltura italiana: un approfondimento sul vino naturale. 43
Technological Clusters in Europe as a Tool of an Industrial Policy based on Innovation 38
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism 33
Using the transparency of supply chain powered by blockchain to improve sustainability relationships with stakeholders in the food sector: The case study of Lavazza 32
The importance of sustainability in the marketing and merchandising strategies for Italian students: the case of the University of Insubria 30
Musei d'impresa: sfide, opportunità e strategie per la preservazione e valorizzazione del patrimonio industriale e imprenditoriale 23
Le certificazioni B Corp nelle imprese agroalimentari: analisi di due casi studio 12
Natural wine as an expression of sustainability: an exploratory analysis of Italy’s restaurant industry 9
Tradition and innovation in the Italian wine Industry: the best practices of Casa Paladin 4
Totale 7.935
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019205 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 46 159
2019/2020998 22 23 18 119 15 125 161 152 40 129 72 122
2020/20211.147 37 109 44 93 71 98 80 98 173 102 109 133
2021/2022740 78 81 59 84 21 18 47 61 60 71 54 106
2022/20231.284 91 172 128 122 90 214 7 128 171 40 87 34
2023/20242.220 305 324 347 411 435 131 53 69 66 66 13 0
Totale 7.935