PAVIONE, ENRICA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.545
NA - Nord America 4.128
AS - Asia 1.914
SA - Sud America 262
AF - Africa 36
OC - Oceania 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 11.905
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.069
IT - Italia 3.368
SG - Singapore 629
UA - Ucraina 525
FR - Francia 500
TR - Turchia 361
CN - Cina 344
SE - Svezia 290
HK - Hong Kong 236
BR - Brasile 201
VN - Vietnam 193
IE - Irlanda 176
DE - Germania 172
GB - Regno Unito 129
FI - Finlandia 120
RU - Federazione Russa 76
IN - India 38
NL - Olanda 37
CA - Canada 31
CH - Svizzera 28
ES - Italia 28
BE - Belgio 23
MX - Messico 23
ZA - Sudafrica 22
JP - Giappone 21
EC - Ecuador 19
PL - Polonia 17
AR - Argentina 15
BD - Bangladesh 13
AT - Austria 12
ID - Indonesia 11
PK - Pakistan 11
EU - Europa 9
PE - Perù 9
PT - Portogallo 9
PH - Filippine 8
RO - Romania 8
MY - Malesia 7
UZ - Uzbekistan 7
DK - Danimarca 6
KE - Kenya 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
AU - Australia 5
NZ - Nuova Zelanda 5
TW - Taiwan 5
BO - Bolivia 4
CO - Colombia 4
IL - Israele 4
KR - Corea 4
LT - Lituania 4
AZ - Azerbaigian 3
CZ - Repubblica Ceca 3
IQ - Iraq 3
PY - Paraguay 3
TH - Thailandia 3
UY - Uruguay 3
BY - Bielorussia 2
CL - Cile 2
EG - Egitto 2
GR - Grecia 2
HR - Croazia 2
IS - Islanda 2
KW - Kuwait 2
MA - Marocco 2
NG - Nigeria 2
NO - Norvegia 2
PA - Panama 2
VE - Venezuela 2
AL - Albania 1
BG - Bulgaria 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
GE - Georgia 1
HN - Honduras 1
HU - Ungheria 1
IR - Iran 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
NI - Nicaragua 1
RS - Serbia 1
TN - Tunisia 1
TV - Tuvalu 1
Totale 11.905
Città #
Milan 1.416
Jacksonville 411
Chandler 383
Singapore 305
Ashburn 283
Hong Kong 235
Fairfield 211
Woodbridge 181
Dublin 176
Rome 168
Nyköping 158
Princeton 155
Dallas 149
Houston 149
Beijing 142
Dearborn 139
Wilmington 138
Izmir 137
Ann Arbor 134
Boardman 109
Como 105
Chicago 89
Los Angeles 89
Dong Ket 87
Seattle 80
The Dalles 76
Cambridge 73
Naples 44
San Mateo 43
New York 35
London 34
Turin 32
Bari 30
Bologna 29
Florence 28
Buffalo 27
Ogden 27
Ponte Lambro 27
São Paulo 27
Bergamo 26
Council Bluffs 26
Verona 25
Kocaeli 24
Nanjing 23
Redwood City 22
Salt Lake City 20
Trieste 20
Ho Chi Minh City 19
Johannesburg 19
San Diego 19
Denver 17
Tampa 17
Tokyo 17
Geneva 16
Loreto Aprutino 16
Brussels 15
Santa Clara 15
Brescia 14
Paderno Dugnano 14
Phoenix 14
Segrate 14
Venice 14
Catania 13
Fuzhou 13
Gavirate 13
Hefei 13
Mexico City 13
Warsaw 13
Columbus 12
Monza 12
Redmond 12
Toronto 12
Washington 12
Atlanta 11
Chennai 11
Elk Grove Village 11
Genoa 11
Stockholm 11
Frankfurt am Main 10
Munich 10
Orem 10
Paris 10
Rio de Janeiro 10
San Francisco 10
Cattolica 9
Düsseldorf 9
Kunming 9
Montreal 9
Poplar 9
Povegliano 9
Quito 9
Trento 9
Vienna 9
Boston 8
Brooklyn 8
Brugherio 8
Curno 8
Desio 8
Palermo 8
Pescara 8
Totale 6.977
Nome #
Turismo sostenibile e valorizzazione del territorio. Sfide e opportunità di sviluppo del cicloturismo in Italia 643
L’Economia Circolare nella Fashion Industry, Ridurre, Riciclare e Riutilizzare. Alcuni Esempi di Successo 434
Trends in the Fashion Industry. The Perception of Sustainability and Circular Economy: A Gender/Generation Quantitative Approach 268
Certified Benefit Corporations as a new way to make sustainable business: The Italian example 267
Cycle Tourism as a Driver for the Sustainable Development of Little-Known or Remote Territories: The Experience of the Apennine Regions of Northern Italy 255
Sustainable Strategies and Value Creation in the Food and Beverage Sector: The Case of Large Listed European Companies 232
Le determinanti della distanza psichica nell'internazionalizzazione delle imprese del lusso: ruolo e strategie di intervento del Comité Colbert in Francia 204
A Worldwide Overview of the Wellness Economy Market: The Technogym and Peloton Case Studies 196
Musei d'impresa: sfide, opportunità e strategie per la preservazione e valorizzazione del patrimonio industriale e imprenditoriale 189
Sustainable Development and Social Market Economy to Promote a Culture of Peace 188
Communicate with Consumers in the Retail Shop 186
Comunicare l’Esperienza del Vino Attraverso il Family Business 184
Sustainable Consumption in the Luxury Industry: Towards a New Paradigm in the China’s High-end Demand? 176
Italian wine sustainability: new trends in consumer behaviors for the millennial generation 174
Elisabetta per rivitalizzare il management. 171
Emerging Competitive Strategies in the Global Luxury Industry in the Perspective of Sustainable Development: the Case of Kering Group 170
I differenti significati di sostenibilità per le aziende del lusso e della moda: case studies a confronto 165
Cycle tourism as a form of sustainable tourism: the importance of a policy for its enhancement 162
Corporate Governance in the Football Industry: The Italian Case 159
The valorisation of “slow territories” through the development of sustainable and experiential tourism 158
Strategic CSR and sustainability in the luxury industry as a driver of corporate reputation 150
Benefit companies in Italy: development perspectives and evaluation standards 149
“ALBERGO DIFFUSO” MODEL FOR THE ANALYSIS OF CUSTOMER SATISFACTION 149
Emerging Competitive Strategies in the Luxury Sector: Exploiting the Mass Market vs Refocusing on the High-End Segment 148
The Role of “Slow Territories” in the Development of Sustainable Tourism 148
Distretti industriali e cluster tecnologici: strategie emergenti di valorizzazione della ricerca e dell'innovazione 146
The Role of “Slow Territories” in the Development of Sustainable Tourism 141
Foundations in the European Union Countries: Size and Operating Profile 140
Economia sociale di mercato e nuovi rapporti pubblico-privato nell'esperienza europea 137
Using the transparency of supply chain powered by blockchain to improve sustainability relationships with stakeholders in the food sector: The case study of Lavazza 135
DEMENTIA TOURISM AS AN OPPORTUNITY FOR DESTINATION REJUVENATION: SIMPLY A SUPPLY SIDE OFFER OR A NEED FOR PEOPLE WITH DEMENTIA AND THEIR CAREGIVERS? 135
Evolution of tourism demand and development of sustainable tourism: what impact on tourist destinations? 133
IL SISTEMA SANITARIO OLANDESE. STRUTTURA E INNOVAZIONE ORGANIZZATIVA 131
La distanza psichica nelle strategie di internazionalizzazione delle imprese. Da vincolo all’espansione internazionale a opportunità competitiva 130
Expo 2015 and Development of Slow Tourism: Are the Tourism Product Clubs in the Territory of Varese Successful? 129
The impact of COVID-19 in the fashion industry: a generation survey 127
Lo sviluppo della qualità nel servizio pubblico. Gli strumenti ed i progetti avviati 126
Responsible and Sustainable Luxury in the Global Market: New Emerging Strategies in the Luxury Sector 124
Economia sociale di mercato e nuovi rapporti di partenariato pubblico-privato: l'esperienza dell'iniziativa per le medicine innovative (IMI) ed il coinvolgimento dell'Agenzia Europea dei Medicinali 123
L’associazionismo commerciale 122
Il franchising come strumento di internazionalizzazione 122
The Innovation in the Pharmaceutical Sector: the Role of the Framework Programmes in the Financing of Innovative Projects 122
Franchising in Italy: Trends and Development 120
L’impresa commerciale come impresa di servizi 119
Le strategie pubbliche per il rilancio dell'innovazione nei sistemi territoriali: il caso del Piemonte 119
L'impresa come istituzione in un nuovo ordine fondato sull'economia sociale di mercato 118
Technological Clusters as a Tool of an Industrial Policy Based on Innovation; Opportunities and Challenges for Developing Innovation Clusters in Georgia within the Framework of the European Industrial Policy and the Eastern Partnership Programme 116
I SERVIZI ALLE IMPRESE: UN INQUADRAMENTO TEORICO. I SERVIZI ALLE IMPRESE NEL CONTESTO INTERNAZIONALE E NAZIONALE: UN APPROFONDIMENTO DEL CASO PAVESE 114
Distretti tecnologici e politiche per l'innovazione. L'esperienza francese dei poles de compétitivité 114
Smart industry e sviluppo sostenibile, imprese intelligenti e SDGs 2030 112
International Franchising in Italy: Trends and Perspectives 111
Corporate Social Responsibility and Sustainability as Market Opportunities in the Luxury Sector 111
PROSPETTIVE DI SVILUPPO DI UN SISTEMA DI FINANZIAMENTO A PRESTAZIONE PER LE STRUTTURE RIABILITATIVE: IL CASO ITALIANO 110
The Sharing economy: the problem of a shared definition 108
L’EVOLUZIONE DEI RAPPORTI TRA INDUSTRIA E DISTRIBUZIONE 108
Europe 107
Social Market Economy and New Enterprise Models 107
Franchising in Italy: Trends and Development 106
Umanesimo manageriale: le buone pratiche 106
Health Care Systems in Belgium, Greece, Luxembourg, The Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Turkey 105
La spesa per riabilitazione in Italia 105
THE ROLE OF NON PROFIT ORGANISATIONS IN THE DUTCH WELFARE SYSTEM 104
An Evaluation Model for the Effectiveness of the General Practitioner (GP) in the Italian Health Care System 103
I cluster tecnologici in Europa: forme innovative di partnership pubblico-privato a sostegno dell'innovazione 102
L'impatto delle biotecnologie sulla struttura del settore farmaceutico: verso nuove forme di impresa 101
Profili di gestione e di economicità delle imprese sociali 101
Orientamento strategico, logiche reticolari e vocazione all'internazionalizzazione delle Pmi varesine del settore della meccanica 100
Le peculiarità del settore farmaceutico e il finanziamento dei progetti innovativi attraverso i Programmi quadro: spunti di riflessione per l’Impresa Federale Europea 98
I cluster tecnologici nel campo pharma-biotech: esperienze internazionali a confronto 94
La distanza psichica nel processo di elaborazione strategica dell'impresa 93
Lo sviluppo dei cluster tecnologici nel campo delle biotecnologie: modelli strategici innovativi a confronto 89
The valorization of "slow territories" through the development of sustainable and experiential tourism 89
Evolutionary demand drivers and strategic re-positioning choices 86
La sostenibilità nella vitivinicoltura italiana: un approfondimento sul vino naturale. 84
L'esperienza dei cluster tecnologici: spunti di riflessione per un nuovo modello di governance dei distretti manifatturieri 83
I fattori di discontinuità del contesto competitivo: società della conoscenza e ruolo della ricerca e dell'innovazione 82
Il modello distrettuale manifatturiero: limiti emergenti e prospettive di rilancio 81
Social Market Economy and New Enterprise Models 81
The importance of sustainability in the marketing and merchandising strategies for Italian students: the case of the University of Insubria 80
La spesa per riabilitazione negli Stati Uniti d'America 80
L’attività museale ai tempi del Virus SARS-CoV-2: strategie digitali per i musei 76
Il razionamento dell’assistenza sanitaria: analisi di alcune esperienze 74
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism 67
Evolution of the global fitness industry: strategy, sustainability and innovation 60
Sustainable tourism and technology: the case of glamping in the Puglia region 57
Technological Clusters in Europe as a Tool of an Industrial Policy based on Innovation 57
null 51
Le certificazioni B Corp nelle imprese agroalimentari: analisi di due casi studio 49
Natural wine as an expression of sustainability: an exploratory analysis of Italy’s restaurant industry 46
Sustainable business models: an empirical analysis of environmental sustainability in leading manufacturing companies 39
Tradition and innovation in the Italian wine Industry: the best practices of Casa Paladin 33
The circular economy and the role of technology in the fashion industry: a comparison of empirical evidence 21
Totale 12.025
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021793 0 0 0 0 0 98 80 98 173 102 109 133
2021/2022740 78 81 59 84 21 18 47 61 60 71 54 106
2022/20231.284 91 172 128 122 90 214 7 128 171 40 87 34
2023/20242.350 305 324 347 411 435 131 53 69 66 66 53 90
2024/20251.909 74 53 275 82 57 87 94 108 165 216 335 363
2025/20262.051 188 325 151 508 608 271 0 0 0 0 0 0
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