PAVIONE, ENRICA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.421
NA - Nord America 3.187
AS - Asia 804
SA - Sud America 36
AF - Africa 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
OC - Oceania 7
Totale 8.479
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.175
IT - Italia 2.885
UA - Ucraina 524
TR - Turchia 354
SE - Svezia 280
CN - Cina 179
IE - Irlanda 176
VN - Vietnam 151
DE - Germania 140
FI - Finlandia 115
FR - Francia 103
GB - Regno Unito 82
SG - Singapore 67
BE - Belgio 22
CH - Svizzera 21
ES - Italia 15
IN - India 14
ZA - Sudafrica 13
EC - Ecuador 11
NL - Olanda 11
BR - Brasile 9
EU - Europa 9
PE - Perù 8
AT - Austria 7
PH - Filippine 7
PT - Portogallo 7
RO - Romania 7
CA - Canada 5
ID - Indonesia 5
JP - Giappone 5
MX - Messico 5
MY - Malesia 5
PL - Polonia 5
AR - Argentina 4
DK - Danimarca 4
NZ - Nuova Zelanda 4
PK - Pakistan 4
AU - Australia 3
CZ - Repubblica Ceca 3
HK - Hong Kong 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BD - Bangladesh 2
CL - Cile 2
GR - Grecia 2
HR - Croazia 2
IL - Israele 2
IS - Islanda 2
LT - Lituania 2
NO - Norvegia 2
PA - Panama 2
TH - Thailandia 2
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
CO - Colombia 1
EG - Egitto 1
HU - Ungheria 1
IR - Iran 1
KE - Kenya 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
RS - Serbia 1
RU - Federazione Russa 1
Totale 8.479
Città #
Milan 1.337
Jacksonville 411
Chandler 383
Fairfield 211
Woodbridge 181
Ashburn 178
Dublin 176
Nyköping 158
Princeton 155
Houston 141
Dearborn 139
Rome 139
Izmir 136
Ann Arbor 134
Wilmington 131
Boardman 107
Como 105
Dong Ket 87
Seattle 78
Cambridge 73
Singapore 66
Beijing 49
San Mateo 43
Ogden 27
Ponte Lambro 27
Naples 25
Kocaeli 24
Chicago 23
Nanjing 23
Redwood City 22
Los Angeles 21
Bologna 20
Bari 18
San Diego 18
Geneva 16
Brussels 15
Turin 15
Paderno Dugnano 14
Segrate 14
Verona 14
Dallas 13
Fuzhou 13
Gavirate 13
Hefei 13
Monza 12
Redmond 12
Florence 11
Johannesburg 11
Santa Clara 11
Washington 11
Columbus 10
Trieste 10
Cattolica 9
Düsseldorf 9
Kunming 9
London 9
Povegliano 9
Trento 9
Venice 9
Brescia 8
Brugherio 8
Genoa 8
Auburn Hills 7
Cernobbio 7
Desio 7
Jinan 7
Quito 7
San Francisco 7
Treviglio 7
Vienna 7
Vigevano 7
Belluno 6
Bergamo 6
Berlin 6
Busto Arsizio 6
Cagliari 6
Frankfurt am Main 6
Incisa 6
Palermo 6
Pavia 6
Pescara 6
San Giuliano 6
Trujillo 6
Vicenza 6
Vimercate 6
Avigliano 5
Bengaluru 5
Casalnoceto 5
Helsinki 5
Lappeenranta 5
Munich 5
Nanchang 5
Nardò 5
Norwalk 5
Paris 5
Pomezia 5
Acerra 4
Ancona 4
Barcelona 4
Bry-sur-Marne 4
Totale 5.399
Nome #
Turismo sostenibile e valorizzazione del territorio. Sfide e opportunità di sviluppo del cicloturismo in Italia 451
Trends in the Fashion Industry. The Perception of Sustainability and Circular Economy: A Gender/Generation Quantitative Approach 227
Certified Benefit Corporations as a new way to make sustainable business: The Italian example 212
Cycle Tourism as a Driver for the Sustainable Development of Little-Known or Remote Territories: The Experience of the Apennine Regions of Northern Italy 206
Le determinanti della distanza psichica nell'internazionalizzazione delle imprese del lusso: ruolo e strategie di intervento del Comité Colbert in Francia 179
Sustainable Development and Social Market Economy to Promote a Culture of Peace 163
Sustainable Consumption in the Luxury Industry: Towards a New Paradigm in the China’s High-end Demand? 157
Communicate with Consumers in the Retail Shop 154
The valorisation of “slow territories” through the development of sustainable and experiential tourism 147
“ALBERGO DIFFUSO” MODEL FOR THE ANALYSIS OF CUSTOMER SATISFACTION 136
Emerging Competitive Strategies in the Global Luxury Industry in the Perspective of Sustainable Development: the Case of Kering Group 131
The Role of “Slow Territories” in the Development of Sustainable Tourism 131
Italian wine sustainability: new trends in consumer behaviors for the millennial generation 124
Foundations in the European Union Countries: Size and Operating Profile 121
The Role of “Slow Territories” in the Development of Sustainable Tourism 119
I differenti significati di sostenibilità per le aziende del lusso e della moda: case studies a confronto 119
Elisabetta per rivitalizzare il management. 117
Cycle tourism as a form of sustainable tourism: the importance of a policy for its enhancement 116
IL SISTEMA SANITARIO OLANDESE. STRUTTURA E INNOVAZIONE ORGANIZZATIVA 112
Expo 2015 and Development of Slow Tourism: Are the Tourism Product Clubs in the Territory of Varese Successful? 111
Distretti industriali e cluster tecnologici: strategie emergenti di valorizzazione della ricerca e dell'innovazione 109
Strategic CSR and sustainability in the luxury industry as a driver of corporate reputation 109
L’associazionismo commerciale 108
Responsible and Sustainable Luxury in the Global Market: New Emerging Strategies in the Luxury Sector 108
Lo sviluppo della qualità nel servizio pubblico. Gli strumenti ed i progetti avviati 106
The Innovation in the Pharmaceutical Sector: the Role of the Framework Programmes in the Financing of Innovative Projects 106
Emerging Competitive Strategies in the Luxury Sector: Exploiting the Mass Market vs Refocusing on the High-End Segment 106
Comunicare l’Esperienza del Vino Attraverso il Family Business 106
Evolution of tourism demand and development of sustainable tourism: what impact on tourist destinations? 105
Il franchising come strumento di internazionalizzazione 104
La distanza psichica nelle strategie di internazionalizzazione delle imprese. Da vincolo all’espansione internazionale a opportunità competitiva 104
L'impresa come istituzione in un nuovo ordine fondato sull'economia sociale di mercato 103
I SERVIZI ALLE IMPRESE: UN INQUADRAMENTO TEORICO. I SERVIZI ALLE IMPRESE NEL CONTESTO INTERNAZIONALE E NAZIONALE: UN APPROFONDIMENTO DEL CASO PAVESE 98
Benefit companies in Italy: development perspectives and evaluation standards 97
L’impresa commerciale come impresa di servizi 95
Le strategie pubbliche per il rilancio dell'innovazione nei sistemi territoriali: il caso del Piemonte 95
Social Market Economy and New Enterprise Models 94
Smart industry e sviluppo sostenibile, imprese intelligenti e SDGs 2030 94
A Worldwide Overview of the Wellness Economy Market: The Technogym and Peloton Case Studies 94
Technological Clusters as a Tool of an Industrial Policy Based on Innovation; Opportunities and Challenges for Developing Innovation Clusters in Georgia within the Framework of the European Industrial Policy and the Eastern Partnership Programme 93
Franchising in Italy: Trends and Development 93
International Franchising in Italy: Trends and Perspectives 93
La spesa per riabilitazione in Italia 93
The impact of COVID-19 in the fashion industry: a generation survey 93
THE ROLE OF NON PROFIT ORGANISATIONS IN THE DUTCH WELFARE SYSTEM 92
Umanesimo manageriale: le buone pratiche 90
Musei d'impresa: sfide, opportunità e strategie per la preservazione e valorizzazione del patrimonio industriale e imprenditoriale 88
L’EVOLUZIONE DEI RAPPORTI TRA INDUSTRIA E DISTRIBUZIONE 88
Orientamento strategico, logiche reticolari e vocazione all'internazionalizzazione delle Pmi varesine del settore della meccanica 87
PROSPETTIVE DI SVILUPPO DI UN SISTEMA DI FINANZIAMENTO A PRESTAZIONE PER LE STRUTTURE RIABILITATIVE: IL CASO ITALIANO 86
Franchising in Italy: Trends and Development 86
Profili di gestione e di economicità delle imprese sociali 86
I cluster tecnologici in Europa: forme innovative di partnership pubblico-privato a sostegno dell'innovazione 86
I cluster tecnologici nel campo pharma-biotech: esperienze internazionali a confronto 86
L'impatto delle biotecnologie sulla struttura del settore farmaceutico: verso nuove forme di impresa 83
Economia sociale di mercato e nuovi rapporti pubblico-privato nell'esperienza europea 83
La distanza psichica nel processo di elaborazione strategica dell'impresa 83
DEMENTIA TOURISM AS AN OPPORTUNITY FOR DESTINATION REJUVENATION: SIMPLY A SUPPLY SIDE OFFER OR A NEED FOR PEOPLE WITH DEMENTIA AND THEIR CAREGIVERS? 81
Economia sociale di mercato e nuovi rapporti di partenariato pubblico-privato: l'esperienza dell'iniziativa per le medicine innovative (IMI) ed il coinvolgimento dell'Agenzia Europea dei Medicinali 80
Corporate Governance in the Football Industry: The Italian Case 76
Europe 75
Distretti tecnologici e politiche per l'innovazione. L'esperienza francese dei poles de compétitivité 75
Corporate Social Responsibility and Sustainability as Market Opportunities in the Luxury Sector 74
L’Economia Circolare nella Fashion Industry, Ridurre, Riciclare e Riutilizzare. Alcuni Esempi di Successo 73
Lo sviluppo dei cluster tecnologici nel campo delle biotecnologie: modelli strategici innovativi a confronto 72
Il modello distrettuale manifatturiero: limiti emergenti e prospettive di rilancio 72
I fattori di discontinuità del contesto competitivo: società della conoscenza e ruolo della ricerca e dell'innovazione 72
L'esperienza dei cluster tecnologici: spunti di riflessione per un nuovo modello di governance dei distretti manifatturieri 71
Health Care Systems in Belgium, Greece, Luxembourg, The Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Turkey 70
La spesa per riabilitazione negli Stati Uniti d'America 70
An Evaluation Model for the Effectiveness of the General Practitioner (GP) in the Italian Health Care System 70
Social Market Economy and New Enterprise Models 70
Evolutionary demand drivers and strategic re-positioning choices 69
The valorization of "slow territories" through the development of sustainable and experiential tourism 67
Il razionamento dell’assistenza sanitaria: analisi di alcune esperienze 65
Le peculiarità del settore farmaceutico e il finanziamento dei progetti innovativi attraverso i Programmi quadro: spunti di riflessione per l’Impresa Federale Europea 64
Using the transparency of supply chain powered by blockchain to improve sustainability relationships with stakeholders in the food sector: The case study of Lavazza 63
The Sharing economy: the problem of a shared definition 59
L’attività museale ai tempi del Virus SARS-CoV-2: strategie digitali per i musei 52
La sostenibilità nella vitivinicoltura italiana: un approfondimento sul vino naturale. 52
null 51
The importance of sustainability in the marketing and merchandising strategies for Italian students: the case of the University of Insubria 41
Technological Clusters in Europe as a Tool of an Industrial Policy based on Innovation 41
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism 39
Le certificazioni B Corp nelle imprese agroalimentari: analisi di due casi studio 24
Natural wine as an expression of sustainability: an exploratory analysis of Italy’s restaurant industry 18
Tradition and innovation in the Italian wine Industry: the best practices of Casa Paladin 9
Evolution of the global fitness industry: strategy, sustainability and innovation 7
Sustainable business models: an empirical analysis of environmental sustainability in leading manufacturing companies 4
Sustainable Strategies and Value Creation in the Food and Beverage Sector: The Case of Large Listed European Companies 3
Totale 8.592
Categoria #
all - tutte 27.479
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 27.479


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020816 0 0 0 0 15 125 161 152 40 129 72 122
2020/20211.147 37 109 44 93 71 98 80 98 173 102 109 133
2021/2022740 78 81 59 84 21 18 47 61 60 71 54 106
2022/20231.284 91 172 128 122 90 214 7 128 171 40 87 34
2023/20242.350 305 324 347 411 435 131 53 69 66 66 53 90
2024/2025527 74 53 275 82 43 0 0 0 0 0 0 0
Totale 8.592