MINAZZI, ROBERTA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.822
NA - Nord America 1.730
AS - Asia 393
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
OC - Oceania 1
Totale 3.947
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.725
IT - Italia 1.135
UA - Ucraina 254
TR - Turchia 159
CN - Cina 115
SE - Svezia 112
VN - Vietnam 96
DE - Germania 89
IE - Irlanda 82
FI - Finlandia 56
GB - Regno Unito 39
FR - Francia 23
BE - Belgio 16
KR - Corea 6
CA - Canada 5
DK - Danimarca 4
PH - Filippine 4
ID - Indonesia 3
RU - Federazione Russa 3
IN - India 2
MY - Malesia 2
NL - Olanda 2
SA - Arabia Saudita 2
SG - Singapore 2
AT - Austria 1
AU - Australia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BG - Bulgaria 1
CH - Svizzera 1
ES - Italia 1
EU - Europa 1
HU - Ungheria 1
IR - Iran 1
JP - Giappone 1
PL - Polonia 1
Totale 3.947
Città #
Milan 687
Jacksonville 201
Chandler 198
Fairfield 168
Ann Arbor 144
Woodbridge 128
Dearborn 102
Ashburn 87
Dublin 82
Seattle 79
Princeton 76
Izmir 70
Wilmington 70
Houston 62
Como 55
Cambridge 54
Nyköping 51
Kocaeli 44
New York 43
Dong Ket 33
Beijing 32
Rome 32
Hefei 22
Ronco all'Adige 17
Brussels 16
Boardman 13
Ogden 13
Verona 12
Redwood City 11
San Diego 10
Cernusco Sul Naviglio 9
San Mateo 9
Cattolica 8
Kunming 8
Nanjing 8
Bologna 7
Jinan 6
Washington 6
Abano Terme 5
Bari 5
Helsinki 5
Warendorf 5
Mannheim 4
Modena 4
Nanchang 4
Norwalk 4
Redmond 4
Shanghai 4
Shenyang 4
Trescore Balneario 4
West Jordan 4
Zhengzhou 4
Augsburg 3
Bolzano 3
Busto Arsizio 3
Cermenate 3
Guangzhou 3
Köln 3
Saint Petersburg 3
San Giuliano Milanese 3
San Pietro di Morubio 3
Asti 2
Baotou 2
Berlin 2
Brescia 2
Cantu 2
Cento 2
Chengdu 2
Chongqing 2
Daiano 2
Fermo 2
Frankfurt am Main 2
Hebei 2
Kollam 2
Leipzig 2
Liverpool 2
London 2
Meda 2
Osnago 2
Peschiera 2
Ponte Lambro 2
Riyadh 2
Seveso 2
Tarlac City 2
Varese 2
Venezia 2
Acton 1
Adelaide 1
Ala 1
Albano Laziale 1
Alessandria 1
Amsterdam 1
Bad Waldsee 1
Baronissi 1
Bielany Wroclawskie 1
Bielefeld 1
Bonn 1
Bournemouth 1
Bramberg 1
Calvisano 1
Totale 2.824
Nome #
Social media marketing in tourism and hospitality 198
Web reviews influence on expectations and purchasing intentions of hotel potential customers 168
Tourism seasonality and potentiality of development in the Como lake area. A first exploratory study 167
Investigating Social Media Marketing in the Hospitality Industry: Facebook and European Hotels 166
The travel distribution system and information and communication technologies (ICT) 166
A Review of Literature on the Gaps Model on Service Quality: A 3-Decades Period: 1985–2013 158
The influence of e-word-of-mouth on hotel occupancy rate 157
Mobile Technologies Effects on Travel Behaviours and Experiences: A Preliminary Analysis 141
L’orientamento dialogico e relazionale delle imprese alberghiere italiane sul web. Uno studio pilota 123
The impact of hotel reviews posted by guests on customers’ purchase process and expectations 119
Humanize your business. The role of personal reputation in the sharing economy 117
Tourism seasonality and potentiality of development in the Como lake area. A first exploratory study 112
Effetti competitivi della sharing economy nei servizi ricettivi 108
Comunicazione e competizione, i due elementi per la reinterpretazione del modello dei gap sulla qualità dei servizi 107
Comunicazione e competizione, i due elementi per la reinterpretazione del modello dei gap sulla qualità dei servizi 101
Hotel classification systems: a comparison of international case studies 96
Hotel Selection: The Evaluation of Competitive Alternatives and Their Impact on Guests’ Service Expectations 96
Social Media Approaches and Communication Strategies in Tourism 94
Quality certification in services: the case of hospitality industry 90
Il marketing per lo sviluppo turistico del territorio lariano 89
Passaparola, social media e recensioni dei clienti 88
I programmi di fidelizzazione delle imprese alberghiere 88
Social media and Revenue Management 88
Social media marketing in European Hospitality industry: a possible evaluation model 86
La qualità dei servizi alberghieri nella prospettiva delle imprese e del mercato. Sistemi di classificazione e programmi aziendali di gestione e controllo 85
Online relationships and dialogue orientation in the Italian hospitality industry 85
Social media in context 84
Hotels Quality Programs 82
Il processo di controllo diella qualità negli alberghi: il Manuale della qualità 81
Customer Satisfaction Surveys in the Hospitality Industry: a comparison of international hotel chains questionnaires 80
L’impatto dell’investimento in politiche di sviluppo sostenibile (Environmental management practices EMPs) sulla performance delle imprese dell’ospitalità 78
Il questionario di customer satisfaction nel business alberghiero 76
The determinants of managerial responses to hotel guests’ reviews: An exploratory study in the city of Milan 76
Social Media Marketing in the Hospitality Industry: The Evolution of European Hotels’ Approaches from 2012 to 2018 75
It takes two to tango: the role of personal reputation in the sharing economy 59
null 59
null 58
Prospettive di sviluppo del turismo nel territorio di Lecco. In: Il territorio come giacimento di vitalità per l'impresa. 44
Prospettive di sviluppo del turismo nel territorio di Lecco 31
La scelta del servizio alberghiero: sostenibilità e percezione dei turisti 18
An exploration of experiential travel behavior during the traveler journey 12
Sustainability as an attribute of hotel choice 10
Environmental management practices (EMPs) del settore alberghiero: disclosure ed effetti sulla performance finanziaria e non finanziaria 3
La comunicazione strategica della sostenibilità come elemento di differenziazione delle imprese e delle destinazioni turistiche 3
Totale 4.022
Categoria #
all - tutte 10.222
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 10.222


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019177 0 0 0 0 0 0 0 0 0 27 51 99
2019/2020644 30 16 23 82 46 88 118 89 36 55 13 48
2020/2021622 38 43 38 49 26 69 24 41 88 71 58 77
2021/2022375 55 43 18 48 12 11 11 19 13 53 39 53
2022/2023560 50 53 27 69 42 117 11 37 68 33 29 24
2023/20241.045 156 158 184 184 189 87 10 43 27 7 0 0
Totale 4.022